Обговорення законопроекту про вищу освіту – цинічна брехня і чергова фальсифікація від Табачніка

Дмитро ТабачникПро нові освітні ініціативи міністра Табачніка не говорить хіба що лінивий. Від початку його "професійної" діяльності не вщухають конфлікти, корупційні скандали на тлі відвертої непрофесійності та патологічної українофобії чиновника. Не варто нагадувати, що міністра, який відверто висловлює ксенофобські, провокаційні погляди, звільнили би та притягли до відповідальності у будь-якій цивілізованій державі. Варто визнати, що єдине, з чим успішно справляється Табачнік, так це – з нищенням української освіти та культури.

Але повернімося до пропонованого міністерством проекту закону про вищу освіту. Більшість експертів негативно оцінюють його якість, називаючи радше "законом про міністерство освіти", а не законом про освіту. Цілком зрозуміло, що такий закон просто не здатний стати підґрунтям для реформування української освіти. Вочевидь, реформа освіти та виведення її з кризи не є завданням міністра освіти. Навпаки, складається враження, що основним завданням цієї "реформи" є знищення освіти в Україні взагалі, або ж, як мінімум, консервування її нинішнього стану та недопущення справжнього реформування й розвитку.

Задля цього влада вдається до брутальних фальсифікацій та підтасовок громадської думки. Влада, попри взяті на себе зобов'язання та регламент, відібрала в опозиції парламентський Комітет з питань освіти. Після смерті Полохала його очолив М.Луцький, який є кумом Табачніку. Звичайно ж, це "збіг", а сам Луцький – ну просто "професіонал", яких мало, і саме тому він отримав посаду. І більше таких "професіоналів" не те що в Україні – у цілому світі нема. Сам Луцький постійно просуває законопроект Табачніка, не зважаючи на зауваження фахівців та протести студентів.

Щоб якось легітимізувати законопроект, міністр оголошує, що він "пройшов всеукраїнське обговорення й отримав схвальні відгуки". Як же насправді відбувається підтримка законопроекту Табачніка? Як стало відомо членам Закарпатської "Студентської Свободи" від викладачів, обговорення законопроекту перетворилося у фарс. Щоб, не дай Боже, хтось не висловив критичні зауваження, науковцям та викладачам запропонували оцінити та надіслати свої зауваження стосовно міністерського законопроекту з 9 до 17 години 30 січня. До 18-ї години університети повинні були підбити підсумки та надіслати свої висновки у міністерство. Чи варто говорити, що це просто фарс, а не обговорення? Чи можна за такий проміжок часу вивчити, опрацювати та розробити свої зауваження до законопроекту? Звичайно – ні. Чи наважиться хтось із викладачів виступити вголос проти цієї профанації –запитання, на яке поки що немає відповіді. Можемо припустити, що ні, адже всі вони "запресовані". А от про те, що міністерство отримає "схвальні відгуки" від переважної більшості університетів, можна практично не сумніватися. На це й була розрахована міністерська афера.

Ось такими методами отримується "всезагальне схвалення" ініціатив міністерства. І  сподіватися на те, що можновладці нарешті дослухаються до експертів і розроблять закон, який дійсно відповідатиме європейським вимогам – не варто. А тим часом навіть Саудівська Аравія відмовилася визнавати наші дипломи про вищу освіту, не те що Європа. З такими успіхами скоро Зімбабве з Гондурасом не визнаватимуть наші дипломи. А ми у відповідь не визнаємо чужинські дипломи, що, на думку Табачніка, дуже патріотично. Звичайно, навіщо визнавати дипломи Оксфорда, Кембриджа, Гарварда, Прінстона та інших провідних вишів світу? Хто вони такі, не їм Табачніка повчати…


Цей допис було опубліковано в Статті. Закладка на постійне посилання. -
Comments:

Додати коментар

Ваш email не буде опубліковано. Обов’язкові поля відмічені зірочкою *

*
*

Ви можете використовувати наступні HTML теги та атрибути <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>